De bekende interieurspecialist CASA gaat in zee met Intracto om zowel digitaal als in de winkels verder te groeien. Samen gaan ze voor een sterke omnichannel-strategie die het succes van CASA nog gaat uitbouwen.

Er waait een nieuwe ambitieuze wind bij CASA. Het bedrijf vernieuwde haar aanbod in de 9 landen waarin het actief is en opende dit jaar nog tal van nieuwe winkels, vooral in Nederland.

Om nu digitaal en ook in de winkels verder te groeien, koos CASA voor Intracto als agentschap. Intracto zal samen met CASA instaan voor de volledige aanpak van social media en ook voor alle online marketing. Daarbovenop zal Intracto ook de overkoepelde laag omnichannel-marketing voor zijn rekening nemen om een verdere groei mogelijk te maken.

Lucie Neyt, Digital Communications Manager bij CASA: "Intracto gaf ons van bij de start een solide indruk met zowel oog voor creativiteit als performance. Een mix die ons meteen aansprak. We geloven dat we met de samenwerking zowel in België als in de 8 andere landen in de winkels en via e-commerce verder mooie resultaten kunnen boeken."